FAQ - najczęściej zadawane pytania

 

► Gdzie znajdę hasło i login do moich diet?

Login i hasło otrzymasz w emialu potwierdzającym zakup Twojej pierszej diety. Pamiętaj aby zmienić hasło podczas pierwszego logowania.

 

► Co otrzymuję kupując Waszą dietę?

Oferowane przez nas diety na Thermomix to gotowe zestawy zbilansowanych diet, do których otrzymujesz dostęp w postaci Twojego konta on-line aktywnego przez 1000 dni po zakupie. Oprócz dostępu on-line, masz możliwość wydrukowania każdej kupionej diety, listy zakupów oraz menu każdej z nich. Dodatkowo dostaniesz specjalny kod rabatowy na zakupy ekologicznych produktów w sklepie internetowym Ekochatka.pl

 

► Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Akceptujemy płatności dokonywane tradycyjnym przelewem na nasze konto lub poprzez system PayU (przelew online, płatność kartą, BLIK) oraz PayPal. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Sposoby Płatności.

 

► Jak mogę zmienić adres email podany podczas rejestracji?

Ze względów bezpieczeństwa nie ma możliwości zmiany adresu email podanego podczas procesu zakupu - rejestracji. Jeżeli podałaś/eś zły adres - zamów dietę raz jeszcze tym razem z poprawnymi danymi.

Napisz do nas email w tej sprawie a my przepniemy Twoje diety na poprawne konto. Nie płać za diety drugi raz!

 

► Czy da się wydrukować kupioną dietę?

Oczywiście! Jeśli chcesz skorzystać z zakupionej diety możesz ją wydrukowac i mieć zawsze pod ręką w kuchni :) 

 

► Czy diety są dostępne w aplikacji Cookidoo? 

Nie. Przepisy, które znajdziesz w naszych dietach to autorskie przepisy, dostępne tylko u nas. Nie ma możliwości wysłania ich do platformy Cookidoo. Tam oczywiście też dostepnych jest dużo smakołyków, ale to jest odrębna platforma z którą nie jesteśmy powiązani.

Koszyk został zaktualizowany
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Cookies. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij
arrow