FAQ - najczęściej zadawane pytania
► Gdzie znajdę hasło i login do moich diet?
Login i hasło otrzymasz w emialu potwierdzającym zakup Twojej pierszej diety. Pamiętaj aby zmienić hasło podczas pierwszego logowania. Sprawdź rówież oferty na mailu, tam czasem lubia trafić nasze wiadomości!
► Co otrzymuję kupując Waszą dietę?
Oferowane przez nas diety na Thermomix to gotowe zestawy zbilansowanych diet, do których otrzymujesz dostęp w postaci Twojego nieograniczonego czasowo konta on-line na naszej stronie Oprócz dostępu on-line, masz możliwość wydrukowania każdej kupionej diety, listy zakupów oraz menu każdej z nich. Dodatkowo dostaniesz specjalny kod rabatowy na zakupy ekologicznych produktów w sklepie internetowym Ekochatka.pl
► Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Akceptujemy płatności dokonywane tradycyjnym przelewem na nasze konto lub poprzez system PayU (przelew online, płatność kartą, BLIK) oraz PayPal. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Sposoby Płatności.
► Jak mogę zmienić adres email podany podczas rejestracji?
Ze względów bezpieczeństwa nie ma możliwości zmiany adresu email podanego podczas procesu zakupu - rejestracji. Jeżeli podałaś/eś zły adres - zamów dietę raz jeszcze tym razem z poprawnymi danymi. Nie płać za diety drugi raz!
Napisz do nas email w tej sprawie, a my aktywujemy dostę do diety.
► Czy da się wydrukować kupioną dietę?
Oczywiście! Jeśli chcesz skorzystać z zakupionej diety możesz ją wydrukowac i mieć zawsze pod ręką w kuchni :)
► Czy diety są dostępne w aplikacji Cookidoo?
Nie. Przepisy, które znajdziesz w naszych dietach to autorskie przepisy, dostępne tylko u nas. Nie ma możliwości wysłania ich do platformy Cookidoo. Tam oczywiście też dostepnych jest dużo smakołyków, ale to jest odrębna platforma z którą nie jesteśmy powiązani.