Pakiet WEGE 4 w 1 ► zestaw wegetariański 25% taniej!

Keto chlebek czosnkowo-rozmarynowy - bez glutenu

Keto chlebek czosnkowo-rozmarynowy - bez glutenu

Chlebek dla osób na diecie Keto, Paleo, z niskim IG, Bezglutenowej - migdałowy, z siemieniem lnianym, czosnkiem i rozmarynem - bez glutenu, bez nabiału - przepis na Thermomix :) Taki chlebek dostarczy Ci mnóstwo wartości odżywczych, zdrowych tłuszczy a przy tym idealnie nadaje się na śniadanie czy przekąskę do pracy. 

Jest też świetny dla osób zmagających się z chorobami autoimmunologicznymi w tym Hashimoto. W naszej ofercie znajdziecie DIETĘ HASHIMOTO NA THERMOMIX - która właśnie eliminuje produkty zapalne zawierające gluten nabiał i cukier i tym samym przyczynia się do lepszego samopoczucia i wyglądu TUTAJ

Dieta Keto to jeden z tematów o które cały czas pytacie, także na pewno będzie więcej przepisów na Thermomix. W sklepie znajdziecie również dietę Keto - 14 dniowy jadłospis na Thermomix. A ten chlebek koniecznie spróbujcie, jest pyszny i prosty w przygotowaniu. Thermomix sprawdza się idealnie przy wykonywaniu wszelkich wypieków, świetnie mieli ziarna i orzechy na mąkę i idealnie wyrabia ciasto.

WSKAZÓWKA:

  1. W przepisie możemy użyć gotową mąkę migdałową zamiast całych migdałów - chlebek wyjdzie jaśniejszy i delikatniejszy
  2. Rozmaryn może być świeży lub suszony
  3. Chlebek idealnie sprawdza się jako śniadanie, podwieczorek lub przekąska do szkoły czy pracy
  4. Idealnie smakuje z pastą z awokado i jajek

 

Przygotowanie

  1. Piekarnik rozgrzewamy do 180°C
  2. Do naczynia miksującego przekładamy migdały i siemię lniane. Mielimy 10 s/obr. 10. Zgarniamy kopystką ze ścianek, mielimy 6 s/ obr. 10.
  3. Dodajemy czosnek przeciśniety przez praskę i resztę składników oprócz rozmarynu. Mieszamy 30 s/obr. 6.
  4. Dodajemy rozmaryn, mieszamy 20 s/ obr. wsteczne 2.
  5. Foremkę do chleba (24 cm x 11 cm) wykładamy papierem do pieczenia.
  6. Przelewamy masę. Pieczemy przez 30-35 minut.
  7. Czekamy do całkowitego wystygnięcia zanim zaczniemy kroić chlebek na kanapki.
Udostępnij: facebook tweeter envelope
komentarz
komentarz
Thermodieta2021-05-03 09:03:17
Witaj, można spróbować, choć nie jestem pewna czy migdaly zmielą się wtedy idealnie na mąke, czosnek jest mokry :) Dodałam do przepisu aby przecisnąc go przez praskę, gdyż tak na pewno jest ok. Spróbuje Twoją wersję, bo ułatwia ona przepis, co jest bardzo ważne w kuchni :) dziękuję za komentarz :)
komentarz
Mariusz 2021-05-02 17:10:26
Czy nie lepiej by było najpierw zmielić w naczyniu czosnek? Np razem z migałami.
komentarz
Thermodieta2021-03-03 21:33:19
Ten na zdjęciu jest z migdałów w skórce, ale wyjdzie też z blanszowanych :)
komentarz
Kasia2021-03-02 10:17:00
Migdały w skórce czy blanszowane?
komentarz
Thermodieta2020-12-30 08:51:38
Keto chlebki tez można zrobić z mąki kokosowej, ale na pewno w innych proporcjach niż w tym przepisie. I nie jestem pewna czy połączenie kokos-czosnek- rozmaryn będzie smaczne :) zazwyczaj na mące kokosowej wychodzą chlebki z delikatna słodyczą.
komentarz
Asia2020-12-28 19:32:28
Czy można użyć mąki kokosowej zamiast migdałowej ?
Produkt został dodany do koszyka!
kosyzkprzejdź do koszykaarrow wróć do sklepuarrow
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Cookies. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij
arrow